poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Good Food.

Wafle Good Food cenię za to, że są zdrową i lekką przekąską.
Dlatego zapisałam się do testów nowych smaków.

Dostałam wiadomość :)
"Witamy!
 Twój blog został wybrany w akcji "Testuj nowe smaki" organizowanej na stronie GoodFood na Facebooku www.facebook.com/GoodFoodPL.
 Chcielibyśmy wysłać Tobie paczkę, w której znajdziesz nowe smaki wafli RIZO&GO - Brazilian Barbecue oraz Mango Chutney."

Tak bardzo ucieszyłam się, że będę miała okazję skosztować nowych smaków wafli Good Food.

Bardzo szybko otrzymałam paczkę (mega pakę) :)



     Z przykrością muszę to napisać, że moja radość trwała do momentu, aż spróbowałam tych nowych smaków. Oba warianty jak dla mnie są przesadnie obsypane przyprawami. Wafle o smaku Brazilian Barbecue są bardzo pikantne, a po konsumpcji palą w gardło. Natomiast o smaku Mango Chutney są kwaśne. W ogóle nie przypadły mi do gustu.

     Preferuję łagodne smaki, więc ta wersja wafli Good Food nie jest stworzona dla mnie, a tym bardziej dla mojego dziecka. Wierzę, że docenią Państwo moją szczerą opinię, tym bardziej, że w degustacji brały udział jeszcze dwie inne kobiety.

     Z kolei mój mężczyzna, który na ogół nie lubi wafli ryżowych, po spróbowaniu nowych smaków RIZO&GO - Brazilian Barbecue oraz Mango Chutney powiedział: "Dobre,ostre, pikantne, idealne do zimnych napoi". :)

     Więc zdecydowanie wafle Good Food RIZO&GO - Brazilian Barbecue oraz Mango Chutney mogę polecić mężczyznom, którzy uwielbiają ostre przyprawy :)

     A dla osób, które mają tak delikatne podniebienie jak ja, z całą stanowczością mogę polecić:
1. Ryżowe wafle naturalne.
2. Wafle ryżowe z kukurydzą.
3. Wafle kukurydziane z ziołami prowansalskimi.

A który smak Wy najbardziej lubicie?

Zapraszam Was na stronę producenta: http://www.goodfood.pl/pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz